Anasayfa  |   İletişim  | AR - EN
Bize Ulaşın
Mesajınız
Bize Ulaşın
FSMVÜ | Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programı
Mesleki Gelişim Eğitimleri
Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programı

Eğitimin Amacı

Kurumsal iletişim bir kuruluşun hedeflediği kitleye yönelik olarak tüm iletişim kanallarının etkin ve çalışır durumda olmasına yönelik faaliyetlerin bütünüdür. Kurumlar için verimlilik ve markalaşmanın en önemli unsurudur. Markalaşma ise kuruma kalite, güven ve başarı sağlamaktadır. Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi, marka sermayesi oluşturmak, ölçmek ve yönetmek için gerekli pazarlama program ve faaliyetlerinin tasarlanmasını ve uygulanmasını içerir. 


Eğitim İçeriği

  • 1. hafta : Kurumsal İletişim, İletişim ve Kurumsal İletişim Kavramı, Kurumsal İletişimin İşlevi, Öğeleri ve Hedefi, Kurumsal Kültür, Kurum İmajı, Kurumsal İletişim Araçları, Halkla İlişkiler, Reklam, satış ve promosyon yönetimi, Kurumsal Kimlik ve Kurum İmajı, Kurumsal Kimlik Kavramı, Kurumsal Kimliğin Öğeleri, Kurumsal iletişim Stratejisi, Kurumlarda pazarlama yönlü düşünce ve marka, Kurumsal İnovasyon, yeni medya, Kriz Yönetimi, İletişim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Yeni Dünya Düzeni, Yeni Ekonomi Kavramı, Pazarlama Karması (4P), Pazarlamanın 4C’si. 

 

  • 2. hafta : Değer Zinciri, Marka Savaşları, Marka yönetiminde tüketici trendleri, Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Marka, Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kavramı, Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Gelişimi, Bütünleşik Pazarlama İletişim Karması, Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Yaratıcılık, Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Planlama. 

 

  • 3. hafta : Markanın İletişim Boyutu, Marka İletişimi, Bütünleşik Marka İletişimi, Kurumsal İletişimde Marka Satış, İletişim, Medya ve Diksiyon, Kurumsal İletişim, Satış Ve Marka İlişkisi, Markanızı Satışta Nasıl İfade Edersiniz? Kurumsal İletişim Açısından Etkili Ve Güzel Konuşma Neden Önemlidir? Kurumsal İletişimde Etkili Konuşma Teknikleri, Etkili Ve Güzel Konuşmada Diksiyon, Diksiyon Nedir? Neden Önemlidir? Diksiyon Egzersizleri Ve Uygulamaları. 

 

  • 4. hafta : Role Play Çalışmaları, Marka Yönetiminde Tüketici ve  Ürün Yönetimi, Tüketici Davranışı Kavramı, Tüketici Davranışı Modelleri, Tüketici Davranışı ve Marka Yönetimi İlişkisi, Nihai Tüketici Davranışı, Endüstriyel Tüketici Davranışı, Ürün Kavramı, Yeni Ürün Kavramı, Ürün Hayat Seyri Modeli, Ürün Yöneticisinin Görev ve Sorumlulukları, Yeni Ürün Geliştirme Süreci, Yenilik  (İnovasyon) Yönetimi. 

 

  • 5. hafta : Marka ve Marka Yönetimi, Marka Kavramı, Marka ve Ürün Arasındaki Fark, Tüketici Pazarlarında ve Endüstriyel Pazarlarda Marka, Marka Adı, Amblem ve Logo, Markanın Yapısı, Marka Kişiliği, Marka İmajı, Marka Kişilik Tipleri, İkon Markalar, Marka Değeri/Marka Denkliği, Marka Tescili , Patent ve İnovasyon, Haksız Rekabet Açısından Marka Tescili, Marka Yaratma Süreci / Marka Konumlandırma Stratejileri, Marka Yaratma, Marka Araştırmaları, Marka Yaratma Süreci, Değerli Marka Yaratma. 

 

  • 6. hafta : Marka Konumlandırma Kavramı, Marka Konumlandırma Süreci, Marka Konumlandırma Stratejileri, Marka Konumlandırma Hataları, Marka Fiyatlandırma Stratejileri, Fiyat Kavramı, Değer / Fayda Kavramı, Marka, Fiyat, İmaj İlişkisi, Marka Fiyatlandırmada Stratejik Planlama, Tüketici Açısından Fiyat, Marka Fiyatlandırma Hedefleri, Markalarda Fiyatlandırma Politikaları, Fiyatlandırma Stratejileri, Müşteri Karlılığı, Marka Değeri, Fiyatlama. 

 

  • 7. hafta : İnternet, Marka ve Sosyal Medya, Kurumsal İletişim, Sosyal Medya ve Marka Yönetimi, Kurumsal İletişimde Web Stratejileri, E-Pazarlama Bileşenleri ve web stratejileri, E-Pazarlamada Marka Konumlandırma, Sosyal Medyada Marka, Marka Toplulukları ve Yönetimi, Mobil Pazarlama ve Marka, SEO-SEM-CPC Reklamları ve Marka, Sosyal Ağlarda Marka Yönetimi.

 

  • 8. hafta : Marka Koruma, Global Markalar ve Marka Uygulamaları, Başarılı Markalar, Marka ve Alt Markalar, Yüksek Değerli Marka Yönetimi, Global Marka Yaratma, Marka Fikri Başarısızlıkları, Marka Çeşitlendirme Başarısızlıkları, Marka Çeşitlendirme Başarısızlıkları. 

Kimler Katılabilir ?

Firmaların pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici koltuklarında çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireylerin katılımına açıktır. İş hayatına yeni başlayacak ve kendini pazarlama alanında geliştirmek isteyen yeni mezunların katılımına açıktır.


Eğitim Sonunda Verilecek Belge

Sertifika


Eğitim Süresi

40 Saat


Eğitim Günleri

Cumartesi


Eğitim Saati

09:30 – 15:30


Eğitim Yeri

Topkapı Yerleşkesi


Eğitim Ücreti

1500 TL (KDV Dahil)



  • http://fsmsem.fsm.edu.tr/resimler/upload/Kurumsal2017-04-06-06-26-15am.jpg

Kurumsal
E-Posta
İnsan
Kaynakları
SKS
FSM
Otomasyon
International Relations
FSM SEM
ALUTEAM
KURAM
FSM
TÜMER
Kariyer
Merkezi