Anasayfa  |   İletişim  | AR - EN
Bize Ulaşın
Mesajınız
Bize Ulaşın
FSMVÜ | Mutsuz Müşteri ile İletişim Eğitimi
Mesleki Gelişim Eğitimleri
Mutsuz Müşteri ile İletişim Eğitimi

Eğitimin Amacı

Kurum içinde pozitif bir etkileşim içinde bulunmak, ilişkilerimizi uyum içinde yürütebilmek,  ortak bil dil yaratmak, insanların birbirlerini daha iyi anlayabilecekleri bir çalışma ortamı sağlamak, beden dilini anlamak ve kullanmak için gerekli becerileri ve teknikleri kazandırmak amaçlanır.


Eğitim İçeriği

  • İletişim Sürecini Anlamak
  • Kendine Bakmak
  • İletişim Becerilerini Öğrenmeye İstekli olmak
  • Durumu Analiz Etmek
  • Öfke Yönetimi
  • Stres Yönetimi Nedir?
  • Çatışmaların Çözümü
  • İyi Dinlemek İkna Etmenin En Önemli Parçasıdır
  • Empati
  • Çözüm Önerileri
  • Kızgın Bir Müşteri Sizi Dinlemediğinde Ne Yapmak Gerekir?
  • Duygusal Müşteriyle Nasıl İletişim Kurulur?

Kimler Katılabilir ?

Satış ve Pazarlamacılar katılabilir.


Eğitim Sonunda Verilecek Belge

Eğitime en az %70 oranında katılım zorunludur. Devam zorunluluğunu yerine getiren katılımcılar, eğitim sonunda yapılacak sınavda başarılı olmaları halinde "Eğitim Sertifikası / Kurs Bitirme Belgesi", başarılı olamamaları halinde ise "Katılım Belgesi" almaya hak kazanacaklardır.


Eğitim Süresi

48 Saat

Eğitim Günleri

Cumartesi - Pazar

Eğitim Yeri

Topkapı Yerleşkesi


Eğitim Ücreti

450 TL + %8 KDV


Banka Hesap Bilgilerimiz

Hesap Sahibi: Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi İktisadi İşletmesi

Banka: Vakıfbank

Şube: Demirciler Sitesi-Topkapı Şubesi

Müşteri No: 445001716652

Hesap No: 00158007301990535

IBAN: TR51 0001 5001 5800 7301 9905 35

 



  • http://fsmsem.fsm.edu.tr/resimler/upload/Mutsuz-Musteri-Egitimi2016-07-20-03-19-23pm.jpg

Kurumsal
E-Posta
İnsan
Kaynakları
SKS
FSM
Otomasyon
International Relations
FSM SEM
ALUTEAM
KURAM
FSM
TÜMER
Kariyer
Merkezi
. . .